Riebalų Deginimo Sistema tai kelias į liekną, sveiką ir energingą kūną.

heartbeat

SVEIKA ŠIRDIS

Padidėjus gerojo cholesterolio (DTL) lygiui kraujyje, kuris pašalina blogąjį cholesterolį (MTL) nuo kraujagyslių sienelių, stipriai sumažėja širdies ir kraujagyslių ligų pavojus.

stomach

SOTUMO JAUSMAS

Nuolatinis alkis yra dažniausia priežastis, dėl kurios dietų tampa beprotiškai sunku laikytis. Valgant didelį maisto kiekį, organizme natūraliai gaminasi leptino hormonas, kuris sukelia sotumą.

scale

SVORIO MAŽĖJIMAS

Didelis maistinių medžiagų kiekis pagreitina medžaigų apykaitą, o sumažėjus insulino kiekiui kraujyje, organizmas pradeda deginti riebalų ląsteles, energijai gauti.

energy (1)

ENERGIJA VISAI DIENAI

Kai organizmas gauna pakankamą kiekį maistinių medžiagų, pradedamos deginti riebalų ląstelės ir paverčiamos energija. Dėl to net profesionalūs sportininkai laikosi šios mitybos principų.

heartbeat

SVEIKA ŠIRDIS

Padidėjus gerojo cholesterolio (DTL) lygiui kraujyje, kuris pašalina blogąjį cholesterolį (MTL) nuo kraujagyslių sienelių, stipriai sumažėja širdies ir kraujagyslių ligų pavojus.

stomach

SOTUMO JAUSMAS

Nuolatinis alkis yra dažniausia priežastis, dėl kurios dietų tampa beprotiškai sunku laikytis. Valgant didelį maisto kiekį, organizme natūraliai gaminasi leptino hormonas, kuris sukelia sotumą.

scale

SVORIO MAŽĖJIMAS

Didelis maistinių medžiagų kiekis pagreitina medžaigų apykaitą, o sumažėjus insulino kiekiui kraujyje, organizmas pradeda deginti riebalų ląsteles, energijai gauti.

energy (1)

ENERGIJA VISAI DIENAI

Kai organizmas gauna pakankamą kiekį maistinių medžiagų, pradedamos deginti riebalų ląstelės ir paverčiamos energija. Dėl to net profesionalūs sportininkai laikosi šios mitybos principų.

TEISINGAS MITYBOS PLANAS SVORIUI MESTI

Unikali, efektyvi, išmėginta ir teigiamai įvertinta mitybos programa norintiems sulieknėti, bet dar svarbiau, norintiems tai padaryti sveikai, be didelių iššūkių ir ilgam laikui.

Nepageidaujamas viršsvoris kasdien gadina tau nuotaiką ir iš lėto kenkia tavo figūrai?

Tave kankina nesuvaldomas potraukis skanumynams? Nepastebimai suvalgai per daug cukraus?

Neramina nukarusios rankos, pilvas, skruostai, dvigubas pagurklis? Erzina nepatraukliai didėjantis juosmuo?

Tave vargina stresas, nuotaikų kaita, emocinis valgymas ir visa tai matosi tavo figūroje?

KODĖL TAU REIKALINGAS SVEIKOS MITYBOS PLANAS?

Kasdieninis cukraus perdozavimas lėtai, bet užtikrintai skatina nutukimą ir sukelia daugelį sveikatos problemų!

Nori greitai numesti svorio be varginančių dietų ir sunkių treniruočių sporto salėje?

Daug kartų dietomis bandei numesti nereikalingus kilogramus, bet svoris sugrįžta su kaupu?

Negali mėgautis skaniu maistu? Jauti baimę ir nerimą, kad reikės skaičiuoti kalorijas, kiekvieną kąsnį?

Galybė dietų, bet jos kažkodėl ilgainiui neveikia? Rezultate nusivylimas ir nuolatinis nuovargis?

TAU PADĖS SVEIKOS MITYBOS PLANAS LIEKNĖJIMUI

Nuo šiol sakome tvirtą NE visoms populiarioms dietoms. Juk žinai, kad šie svorio metimo metodai NEVEIKIA!

Sveiko mitybos plano esmė – ne alinanti dieta, o maistas. Svorio metimo programos metu mes siūlome valgyti tikrą maistą, o ne papildus. Per 10 dienų galite sumažinti cukraus potraukį net iki 70%!

Lieknėjimo programos tikslas – mažesnis kilogramų skaičius užlipus ant svarstyklių, t.y. mažesnis riebalų kiekis ant tavo kūno! Atraskite savo patrauklumą – sulauksite daugiau dėmesio ir komplimentų – nuostabus jausmas!

Suvaldysite besaikį saldumynų valgymą, išvengsite nutukimo ir daugelio sveikatos problemų. Skanių ir sveikų receptų pagalba per 7 dienas galite numesti iki 2kg svorio be jokio badavimo!

TAU PADĖS SVEIKOS MITYBOS PLANAS LIEKNĖJIMUI

Nuo šiol sakome tvirtą NE visoms populiarioms dietoms. Juk žinai, kad šie svorio metimo metodai NEVEIKIA!

Trumpam laikotarpiui, taip, visos dietos padeda numesti svorio, bet tai daro alkio ir sveikatingumo sąskaita. Dietos (badavimo) metu jūsų organizmas patirs šoko būseną (alkis) – vieną pagrindinių žmogaus išgyvenimo instinktų – poreikį apsirūpinti maisto atsargomis (riebalais).

Kalorijų dietos metu žmogaus organizmas, negaudamas reikalingo energijos kiekio gyvybinėms funkcijoms palaikyti, pradeda vartoti vidinius resursus – skaido raumenų baltymus (naikina raumenis) ir degina riebalus.

Kuo mažiau raumenų, tuo lėtesnė medžiagų apykaita: lėčiau deginami riebalai, lėčiau mažėja viršsvoris!

Kai tik nutrauksite kalorijų dietą, kūnas atsistatys maisto medžiagomis ir sukaups dar daugiau riebalų, net nepriklausomai nuo to, ar tai bus prastas maistas, ar sveikas – riebalai kaupsis gausiai! Kodėl?

Dietos metu valgėte mažai – sulėtinote savo metabolizmą, naikinote raumenis. Kai pradėsite “normaliai” maitintis, jūsų medžiagų apykaita jau bus lėta ir priaugsite dar daugiau riebalų…

Norintiems numesti svorio mitybos specialistai pataria pamiršti dietas ir naudoti saugius bei patikimus būdus medžiagų apykaitai stiprinti ir sveikai sudeginti nepageidaujamą riebalų sluoksnį.

Kaip priversti kūną naikinti riebalus? Ne kaupti, o deginti?

vitamins

Be vaistų ir stebuklingų miltelių?

diet

Be ilgų varginančių dietų?

proteins

Be papildomų priedų ir brangių kokteilių?

EFEKTYVI SVORIO METIMO PROGRAMA

Greito metabolizmo mitybos planas sukuriamas išskirtinai jums, atsižvelgiant į jūsų atsakymus pateiktus anketose.
information

Svorio metimo programos pagrindas – metabolizmas. Jeigu medžiagų apykaita greita, jūs sudeginsite visas suvartotas kalorijas, net jeigu valgysite daug. Turbūt pažįstate ne vieną liekną žmogų, kuris valgo daug, bet neturi nei kilogramo viršsvorio. Tokio žmogaus metabolizmas yra greitas. O kitas žmogus valgo vos vieną kitą kąsnį, o svoris auga kaip ant mielių. Šio žmogaus metabolizmas yra lėtas. Mūsų subalansuotos mitybos planas atstatys jūsų metabolizmą, kuris sulėtėja su amžiumi, nuo nuolatinio dietų laikymosi, įtampos bei streso.

fruit

Mitybos specialistas įvertins ir nustatys kokių medžiagų organizmui trūksta, kokius maisto produktus įtraukti į kasdieninį mitybos racioną, kad gautumėte pakankamai maistinių medžiagų, vitaminų ir mineralų. Esant šių medžiagų trūkumui sureguliuoti svorį daug sunkiau, nes atsiranda stiprus potraukis saldumynams, miltiniams skanėstams ir gaminiams, sūriam ir greitam maistui. Taip pat dažniau vargina alkis, nuovargis bei silpnumas.

schedule

Keisitės be drastiškų sprendimų. Palaipsniui suaktyvinsite savo metabolizmą ir greitai naikinsite kūno riebalus. Svarbiausia – subalansuota sveika mityba, pritaikyta jūsų organizmui, kurios pagalba pagerės medžiagų apykaita, išnyks medžiagų apykaitos sutrikimai ir jūs galėsite jaustis sveikai, džiaugtis dailesniu ir lengvesniu kūnu. Visos svorio metimo programos metu galėsite užduoti klausimus, dalintis savo abejonėmis ar pasiekimais bei visada sulauksite patarimų, palaikymo ir atsakymų į savo klausimus. Jūs būsite ne vieni!

information

Svorio metimo programos pagrindas – metabolizmas. Jeigu medžiagų apykaita greita, jūs sudeginsite visas suvartotas kalorijas, net jeigu valgysite daug. Turbūt pažįstate ne vieną liekną žmogų, kuris valgo daug, bet neturi nei kilogramo viršsvorio. Tokio žmogaus metabolizmas yra greitas. O kitas žmogus valgo vos vieną kitą kąsnį, o svoris auga kaip ant mielių. Šio žmogaus metabolizmas yra lėtas. Mūsų subalansuotos mitybos planas atstatys jūsų metabolizmą, kuris sulėtėja su amžiumi, nuo nuolatinio dietų laikymosi, įtampos bei streso.

fruit

Mitybos specialistas įvertins ir nustatys kokių medžiagų organizmui trūksta, kokius maisto produktus įtraukti į kasdieninį mitybos racioną, kad gautumėte pakankamai maistinių medžiagų, vitaminų ir mineralų. Esant šių medžiagų trūkumui sureguliuoti svorį daug sunkiau, nes atsiranda stiprus potraukis saldumynams, miltiniams skanėstams ir gaminiams, sūriam ir greitam maistui. Taip pat dažniau vargina alkis, nuovargis bei silpnumas.

schedule

Keisitės be drastiškų sprendimų. Palaipsniui suaktyvinsite savo metabolizmą ir greitai naikinsite kūno riebalus. Svarbiausia – subalansuota sveika mityba, pritaikyta jūsų organizmui, kurios pagalba pagerės medžiagų apykaita, išnyks medžiagų apykaitos sutrikimai ir jūs galėsite jaustis sveikai, džiaugtis dailesniu ir lengvesniu kūnu. Visos svorio metimo programos metu galėsite užduoti klausimus, dalintis savo abejonėmis ar pasiekimais bei visada sulauksite patarimų, palaikymo ir atsakymų į savo klausimus. Jūs būsite ne vieni!

VIENINTELIS TEISINGAS PASIRINKIMAS

PRIVERSTI kūną NAIKINTI riebalus NATŪRALIAI, LENGVAI ir GREITAI!
asmeninis-mitybos-planas-moterims-po-nestumo-845x306

KAS TINKA VISIEMS, DAŽNIAUSIAI NETINKA NIEKAM…

Sveikos mitybos planas, programa svoriui mesti yra griežtai asmeninė ir bus sukurta išskirtinai Jums!

Mitybos planas skirtas visiems norintiems ilgalaikio efekto, visiems besirūpinantiems ne tik kilogramais, bet ir bendra savijauta bei emocine būsena, visiems nusivylusiems dietomis ir sportu, visiems kurie nenusiteikę valandų valandas leisti sporto klubuose.

Subalansuotos mitybos programa sudaroma INDIVIDUALIAI, pagal daugelį parametrų: kūno duomenis ir fizinio aktyvumo lygį, dienos režimą ir paskaičiuotą kalorijų poreikį dienos eigoje, maistinių medžiagų (baltymai, angliavandeniai, riebalai) santykinį pasiskirstymą.

Mėnesio rotacinis mitybos planas taikomas siekiant maksimaliai suaktyvinti medžiagų apykaitą – efektyvų kūno riebalų naikinimą progresyviais etapais. Kiekvienas sveikos mitybos valgiaraštis sudaromas atsižvelgiant į maistinių medžiagų savybes, skonius ir produktų sezoniškumą.

Per ketverius metus esu išbandęs daug ketogeninės mitybos variantų. Vien per šiuos metus paruošiau daugiau nei 300 mitybos planų savo klientams. Žinau, kaip ši mityba gali jums padėti numesti svorio ir pagerinti sveikatą. Ir matau, kokias klaidas daro tie, kurie nepasiekia rezultatų.
Todėl noriu tuo su jumis pasidalinti.
Daugiau nei aštuonis metus dirbu toje sferoje ir daugiau nei ketverius metus padedu žmonėms susitvarkyti su svorio ir sveikatos problemomis, pasitelkiant ketogeninę mitybą.
Vos prieš porą metų apie šią mitybą buvo girdėję nedaugelis.
O šiandien žodis KETO skamba visame internete.
Apie šią mitybą kalba visi. Dietologai, gydytojai, sportininkai.
Kaip taip nutiko, kad keto mityba taip greitai išpopuliarėjo ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje?
Visa tai dėl vienos labai paprastos priežasties.
Laikantis ketogeninės mitybos, organizmas naudoja kūno riebalus energijai gaminti. O tai reiškia, kad jūsų riebalų sluoksnis pradeda tirpti ir tuo pat metu jūs jaučiate daugiau energijos nei bet kada anksčiau.
Keto mityba padeda ne tik numesti svorio (nors tai, žinoma, labai smagu).
Svarbiausia, kad taisyklingai laikantis šios mitybos, sveikatos rodikliai tiesiog gerėja akyse.
Noriu pabrėžti žodį “taisyklingai”.
Dažnai man klientai sako, kad jie jau anksčiau laikėsi panašios mitybos, bet jų svoris stovėjo vietoje, visiškai nebuvo energijos.
Ir dar, jie kažkur skaitė, kad tai nesveika.
Šiandien yra tiek daug informacijos ir nuomonių apie keto mitybą, kad sunku suprasti, kas yra tiesa.
Tie žmonės, kurie sako, kad keto yra nesveika, ar kad ji neveikia, dažnai net nežino, kas iš tikrųjų yra keto mityba.
O aš jums tai parodysiu.

MITYBOS KAINA: 89.99€ 49.99€

Užsisakius mitybą jums į el. paštą atsiųsime anketas. Jeigu kils klausimų kreipkitės info@energyfit.lt

KAIP SUDAROMAS MITYBOS PLANAS?

Subalansuotas mitybos planas paruošiamas pagal kliento užpildytą anketą, įvertinus numatytus tikslus:

  • Pirmiausia reikės užpildyti anketą su klausimynu.
  • Anketos duomenų analizė ir įvertinimas. Mitybos plano strategijos nustatymas.
  • Mitybos programos etapų planavimas. Mitybos kalorijų normos nustatymas.
  • Maistinių medžiagų poreikio nustatymas, kad gautumėte pakankamai vitaminų ir mineralų.
  • Sveikos mitybos valgiaraštis sudaromas pagal maistinių medžiagų savybes ir produktų sezoniškumą.
  • Asmeninis sveikos mitybos planas sudaromas per 1-10d.d. po apmokėjimo.
  • Gavę mitybos planą ir pradėję jo laikytis, galėsite susisiekti darbo dienomis, aptarti iškilusius klausimus.
  • Gausite papildomos informacijos: motyvacija ir patarimai laikantis sveikos mitybos plano.
  • Papildomai atsiųsime tarpinio badavimo gidą, keto mitybos gidą.

ATSILIEPIMAI

Labai norėčiau padėkoti jums, nes net jaučiu kaip tirpsta nereikalingi kilogramai 🙂 Jūsų sudarytas Mitybos Planas puikus: receptai aiškūs, maistas paprastas ir labai skanus. Džiaugiuosi, kad man padėjote. Ačiū dar kartą!

Rasa

Profesionalus, labai išsamus ir aiškus, individualiai man sudarytas mitybos planas su motyvacija ir patarimais. Didžiausia problema buvo mano pilvas, dabar galiu drąsiai juo pasidžiaugti. Rekomenduoju 100%!

Nijolė

Rekomenduoju visiems, kas nori paprasto ir tikslaus mitybos plano, be jokių papildų ir brangių produktų pirkimo. Profesionalus bendravimas, išsamūs atsakymai į klausimus. Numečiau svorio tiek kiek norėjau, viskas suveikė puikiai. Ačiū!

Monika

Mitybos plano dėka per 2 sav. nukrito kažkur 4kg svorio prasme, o savijauta puiki, tačiau dėl asmeninių priežasčių (trijų gimtadienių ir mėnesį besisvečiavusių uošvių) visiškai nukrypau nuo kurso, tačiau svoris negrįžo, kaip kad būna po dietų! Iš esmės pakeičiau šeimos meniu, prisimindama jūsų receptus įsukau ir vyrą sveikiau maitintis. Būtinai parašysiu kaip seksis toliau 🙂

Sandra

Labai patiko Jūsų sudarytas mitybos planas! Tačiau pradėsiu laikytis po Velykų 🙂

Loreta

Gailiuosi, kad ankščiau nesugalvojau užsisakyti jūsų sveikos mitybos plano. Dabar noriu pasigirti, kad jau laikausi mėnesį jūsų mitybos plano. Svorio metimo rezultatas puikus, ištirpo 5kg! Labai džiaugiuosi!

Elena

Tikrai išbandykite! Teisingas mitybos planas padeda viską sudėlioti į savo vietas! Susitvarkė virškinimo problemos, pagerėjo medžiagų apykaita, pagražėjo oda. Jaučiuosi jaunesnė! Ačiū!

Rima

Džiaugiuosi atradusi Jus! Iš tiesų mitybos planas yra aiškus, o patiekalai gana lengvai, greitai pagaminami ir yra skanūs. Be to, kas man svarbu, jog laikantis mitybos plano pavalgius juntamas sotumo pojūtis, taip pat, neperalkstama tarp valgių. Nebereikia ieškoti saldumynų 😉

Kristina